Startzondag 2022

25 September 2022. Aan Tafel aan boord van de Marprinses voor een vaartocht in en rondom de Alde Feanen.

Startzondag 2021

Thema van deze startzondag: Van U is de Toekomst. Het werd een prachtige morgen op een zonovergoten sportveld in Hantum.

Om ruimte te besparen, worden de foto's voor de website bij het uploaden automatisch verkleind. Om toch de foto's groter te kunnen bekijken, zijn ze in een apart webalbum gezet. Alleen te bereiken via deze link. Mochten er gemeenteleden zijn die bezwaar hebben tegen het publiceren van deze foto's, neem contact op met de webmaster.
Internet fotoalbum Startzondag 2021

Wereldgebedsdag 2020

Wereldgebedsdienst 1 maart 2020
Zondag 1 maart  2020 in de Nicolaaskerk in Hantum
Samen vieren, samen bidden, samen zingen.
Dit jaar was liturgie samengesteld door vrouwen uit Zimbabwe met het thema: STA OP EN GA
Wereldwijd vieren met dezelfde liturgie, een uiting van oecumene.
Voorganger tijdens deze dienst was dhr.TRA Simonides , Birdaard, en medewerking was er door verschillende enthousiaste mensen uit de 4-H Dorpen
De herkenning van het land was in de kerk zichtbaar door kleurrijke platen, muziek en enkele producten en een bloemschikking en de wereldbol.
Bij binnenkomst kreeg iedereen een glaasje water als welkomstgebaar een traditioneel gebaar uit Zimbabwe.
De liturgie werd gevolgd. Er werd gecollecteerd voor verschillende projecten. Omzien naar elkaar .
Als herinnering aan deze dienst kreeg iedereen een gekleurde envelop mee met daarin een geschreven brief uit Zimbabwe.
Na de dienst was er koffiedrinken en werd er nog gezellig nagepraat.

Kerstdienst Eerste Kerstdag 2020

Ingestuurde foto's tijdens de interactieve Kerstdienst van 25 december 2020

Gezinsdienst 15 november 2020

Wereldgebedsdienst 3 maart 2019

Pelgrimeren aan het wad 27-09-2018

Wereldgebedsdag 4 maart 218

Tentdienst dorpsfeest 2017

Wereldgebedsdag 2017

Geslaagde Franciscus pelgrimstocht in Hantum

Startzondag 2016 - Deel je Leven

Orgelrestauratie

De kerkrentmeesters zijn naar de orgelmakerij geweest, waar ons orgel voor restauratie ligt.

Bekijk alle foto's

Themadienst Jij bent Waardevol!

Uitstapje Diaconie naar schoolplatenmuseum Deinum

Praisedienst 5 juni 2016

Wereldgebedsdag 2016

Nieuwjaarsdienst 1 januari 2016

Kerst 2015

Tijdens een de diensten rondom het kerstfeest van 2015, zijn er een aantal foto's gemaakt.

Jan Kooistra

25 Februari was er een prachtige kerkdienst met schilderijen van Jan Kooistra uit Dokkum. Jan Kooistra gaf zelf uitleg bij deze inspirerende kunstwerken.

Bekijk alle foto's

Startweekend 2015 - Thema: Samen...

Agapèviering 2015

Wereldgebedsdag 2015