vrijdag 25 december 2020 om 10:00

Online dienst 1e kerstdag
Voorganger(s): Dhr. W. Feddema

Op 1e kerstdag om 10.00 uur start de online kerstdienst. Deze is alleen maar digitaal te volgen, niet vanuit de kerk. Het belooft een interactieve dienst te worden. Iedereen mag online meedoen. Dat kan op twee manieren:
De mooiste manier is deelnemen aan het interactieve quiz-deel. Dan ga je met je mobiel, tablet of pc naar: joinmyquiz.com/pro, de pin om mee te doen verschijnt ca. 9.45 in de appgroep, maar ook op deze website!

PIN:

De andere manier, de filmpjes van de dienst bekijken. Hiervoor verschijnt na afloop van de dienst een link op de website naar de Youtube-playlist. Dan kunt u alle losse filmpjes achter elkaar bekijken, maar hier ontbreekt dus het interactieve quizgedeelte.

We hopen jullie te zien op 1e kerstdag!

De collectes zijn vandaag voor:
  1. Eredienst Over te maken naar Kerk PG Hantum, NL38 RABO 0307 826 058 o.v.v. eredienst
  1. Diaconie: kinderen in de knel Over te maken naar Diaconie PG Hantum, NL40 RABO 0320 239 500 o.v.v. Kinderen in de knel